Danutzii de peste ocean

"Daca vrei sa cunosti intr-adevar pe cineva, trebuie sa calatoriti impreuna."

O noua dragoste… de munca


Cum va povesteam in ultimul articol, se implineau aproape 2 ani de cand lucram pe functia de Analist – Raportari la una dintre cele mai prestigioase companii de asigurari din Canada – SunLife. Este unul dintre joburile care m-a propulsat enorm in domeniul analizei datelor. Am invatat lucruri care faceau nivelurile de munca anterioare sa para mediocre. Invatam mereu lucruri noi, si asta ma tinea motivat, insa aveam si sperante mari de promovare dat fiind calitatea muncii mele si volumul de munca care mi se incredintase. Asadar, in primavara lui 2014, asteptam evaluarea si renegocierea contractului.

Aici in fiecare an se „renegociaza” contractul de munca. Este momentul in care ti se face o evaluare a muncii prestate in anul precedent, ai o discutie 1-la-1 cu seful tau, si pe baza acelei discutii, poti sa aduci argumente pentru care sa ceri o marire de salariu, bonusuri, alte avantaje (vacanta mai multa, munca de acasa mai multa, etc.) sau o promovare. Maririle pot ajunge la firmele bune la maxim 5-6%, daca ai o prestatie „Exceptionala”. Bonusurile depind de cresterea companiei in acel an, si sunt taxate de stat. (in jur de 40%).

Firma avea sediul central undeva langa Toronto (Kitchner – dar o sa zic Toronto ca e mai simplu) si sefa mea lucra si ea tot acolo. Asa ca s-a organizat un meeting de vreo 2-3 zile la Toronto, cu intreaga echipa (jumatate din Montreal, jumatate din Toronto).

Ca in orice meeting de echipa, s-au tinut discursuri despre planurile de viitor, realizari, etc, dar s-au facut si evaluarile fiecaruia dintre noi.

Am iesit al 2-lea an la rand cu calificativ „Exceptional”, ceea ce din ce am inteles este in sine exceptional, avand in vedere ca abia ma angajasem, si ridicam nivelul in fiecare an. Insa, in ceea ce priveste avansarea am fost respins total. Asta mi-a cam taiat un pic moralul, si am fost cam dezamagit.

Insa in acea mica „excursie” s-a intamplat si un lucru bun care avea sa imi afecteze deciziile de-a lungul intregului an ce avea sa urmeze. In timpul acelei intalniri sefa noastra a organizat un „team building”, in care echipele din Montreal si Toronto aveau sa se cunoasca la un nivel mai personal in afara mediului de munca, participand la o activitate extracuriculara.

Activitatea consta intr-un „Escape Room”, un concept de care auzisem atunci pentru prima data. Ideea era sa ne impartim in echipe de cate 6-7, iar fiecare echipa era inchisa intr-o camera din care trebuia sa evadeze. Camera era plina de obiecte si mesaje ascunse, lacate si chei, puzzle-uri, pe care trebuia sa le rezolvi ca sa ajungi sa gasesti cheia finala si sa te eliberezi. La explicatia jocului nu am fost deloc impresionat, mai ales ca eram deja dezamagit de decizia evaluarii, insa odata ce am inceput „jocul”, am fost total captivat, am uitat de toate, si ne-am distrat teribil. Am fost surprins de nivelul de adrenalina pe care ti-l poate crea acea atmosfera de „inchis” care trebuie sa „evadeze”.

M-am indragostit de tipul acela de joc pe loc.

Odata ce m-am intors in Montereal eram inca entuziasmat de jocul ce-l jucasem si am intrat repede pe internet sa gasesc un joc similar aici acasa… cand colo… ce sa vezi… NIMIC. Nu exista nici macar un Escape Room in Montreal… si atunci mi-a venit o idee aproape nebuna…

OPORTUNITATEA: Cea-ar fi sa deschid EU primul Escape Room din Montreal?

Si cu aceasta mica sclipire, a inceput aventura pe care o traiesc si astazi… Find The Key

va urma…

20-Aprilie-2017 - Posted by | Diverse...

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

